Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Slimall.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Slimall.si (v nadaljevanju tudi »Trgovina«) upravlja podjetje E-mesto d.o.o., Zvezda 1, 1210 Ljubljana-Šentvid, matična številka: 3413195000, davčna številka: SI96316608, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali trgovina).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovina in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. Vrednost naročila in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila. Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roka dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

Izdelke, kupljene na spletni strani Slimall.si lahko plačate po povzetju, s Paypalom ali Moneto.

V primeru plačila po povzetju denar izročite poštnemu uslužbencu ali dostavljavcu ob prevzemu paketa. Dostavna služba lahko za vsa plačila po povzetju dodatno zaračuna provizijo po veljavnem ceniku (transakcija denarja na dan 16.4.2016 po ceniku Pošte Slovenije stane 1,05eur). Za vnaprejšnja plačila (s Paypalom ali Moneto) se transakcija denarja ne obračuna in dostavna služba vam ne sme zaračunati provizije.

Naročeni izdelki bodo odposlani že naslednji delovni dan, vendar najkasneje v 7 dneh od prejema naročila.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini Slimall.si sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine.

Informacije o pritožbenem postopku in informacije o načinu vračila

E-mesto d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. E-mesto d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem E-mesto d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 401 302 ali po elektronski pošti na info@slimall.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@slimall.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. E-mesto d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si E-mesto d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@slimall.eu), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov E-mesto d.o.o., Štihova 24, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja (v primeru čaja SlimAll je to uporaba 70 vrečk čaja - 14 dni x 5 vrečk). Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Torej če potrošnik uporabi 71 vrečk čaja ali več ne more od prodajalca zahtevati vračila kupnine.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

V primeru odstopa od pogodbe si trgovina pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega izdelka večji od prihranka vrnjenega izdelka, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za izdelke iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
- pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask
- nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
- vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake.

V primeru uveljavljanja stvarne napake lahko v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot dve pri prodajalcu uveljavljate enega izmed naslednjih zahtevkov, ki si ga izberete sami:

- odpravo napake ali
- zamenjavo blaga ali
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- vračilo plačanega zneska.

Prodajalca morate seveda o napaki obvestiti, v obvestilu (ki ga posredujete na e-mail info@slimall.eu) napako natančno opisati in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prodajalca lahko obvestite tudi osebno, pri čemer vam mora prodajalec izdati potrdilo.

Če napaka ni sporna, bomo čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodili vaši zahtevi. Če je napaka sporna, pa bomo v istem roku pisno odgovorili na vašo zahtevo. Priporočamo, da obvestilu predložite čim več dokazil (pisnih in slikovnih) iz katerih bo razvidno, da se je izdelek poškodoval preden ste ga prejeli in uporabljali. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupec lahko na zahtevo dobi kopijo pogodbe (naročila) v elektronski obliki na e-mail naslov. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Postopek nakupa

Nakup na spletni strani Slimall.si izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

- Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
- Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
- Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. E-mesto d.o.o. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
- Odprema blaga: E-mesto d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
- Obveščanje o prispeli pošiljki: Če dostavna služba prejemniku ne more vročiti pošiljke, lahko prejemnik v roku 14 dni pošiljko prevzame na sebi najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. V tem primeru bo dostavna služba prejemniku v poštnem nabiralniku pustila obvestilo o pripeli pošiljki.

Postopek preverjanja podrobnosti o naročilu

Kupec ima pred nakupom možnost preveriti vsebino naročila. V obrazcu za naročilo je možno v vsakem trenutku pred naročilom preveriti:

- Ime, priimek in naslov kupca
- Telefonsko številko in e-mail naslov kupca
- Vrsto naročenega blaga (artikel)
- Količino naročenega blaga
- Ceno naročila
- Stroške pošiljanja
- Način plačila

Ko kupec odda naročilo na vpisan e-mail naslov dobi povzetek s podrobnostmi naročila, ki prav tako vsebuje vse zgoraj naštete informacije in predviden rok dobave. Kupec lahko v delovnem času podjetja E-mesto d.o.o. stanje in podrobnosti o svojem naročilu preveri tudi na telefonski številki ali e-mailu, ki sta objavljena na spletni strani.

Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@slimall.eu pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu 031 401 302, v kolikor le-to še ni bilo poslano.

Nadomestni izdelki

Ponudbe izdelkov veljajo do odprodaje zalog, tako je možno, da ponudnik stranki ne more zagotoviti popolnoma enakega izdelka, kot je bil oglaševan v medijih. Kadar vam ne bomo mogli zagotoviti naročenega izdelka, si pridružujemo pravico, da vam pošljemo nadomestni izdelek, ki po funkciji, kvaliteti in ceni ustreza naročenemu izdelku. Za nadomestne izdelke veljajo enaki splošni pogoji. Če vam nadomestni izdelek ne ustreza, ga lahko enostavno vrnete, povrnili vam bomo znesek v vrednosti izdelka. Prosimo vas le, da to v obvestilu o vračilu izdelka posebej omenite.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. E-mesto d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Podatki o podjetju

Naziv: E-mesto d.o.o., Zvezda 1, 1210 Ljubljana-Šentvid, Slovenija, Davčna številka: SI96316608, Matična številka: 3413195000, TRR: SI56 3300 0000 2848 687 (HYPO BANK d.d.), Podjetje je zavezanec za DDV, Datum vpisa subjekta v sodni register: 09.10.2008, Srg vpisa subjekta: 2008/33901, Osnovni kapital: 7.500,00 EUR



Nazadnje posodobljeno: 16.4.2016